Filippa: fredag

Hej hej :)
Fredagar är typ fett nice eftersom jag slutar 12.40 VARJE FREDAG :D
Och denna fredag var ännu mera nice eftersom Henny kom och hämtade mig på Gripen :)
hon var nämligen ledig hela dagen och ville se "lilla" Gripen!
Jag sket i lunchen eftersom det var skolkebab med ris, usch!
haha, men fyllde magen med fika istället :D
Tänkte visa er en liten bild från när jag var på musseljakt
(svårt att missa eftersom vi var med i två tidningar, varav SN på fredagens framsida
och med i Tisdagens ÖSTNYTT!) Haha, men här är jag iaf i mina vadarbyxor :)
-
Väldigt snyggt, jag vet ;)
Vi ses! :)
-

Kommentarer
Postat av: Sara

Fredag! gud så skönt :)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-09-30 @ 16:29:30
URL: http://alltombadminton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0