Filippa midnatt

Hej,
kommer ett sent inlägg :)
Trodde att kvällen skulle spenderas med Mickis, men så blev det inte,
så istället spenderade jag kvällen framför xbox. Ja jag vet, varning där filippa!
Men det är faktiskt tusen miljoner (= en miljard) år sedan jag spelade
Mirror's Egde. Och det är roligt.
.
Jag fick tid att tänka iaf, vilket är bra eftersom jag haft så extremt mycket
tankar på sistone. Om man skulle kunna mäta tänk-användandet skulle
det ha legat på 112% (ja, precis som Hermiones prov).
Onödig information inom parenteserna. Bara så du vet.
.
Imorgon ska jag träna med Sara, vi ska gymma :)
Sedan ska jag plugga, ibland är det skönt att plugga bort lite läxor.
Och tankar
-
PUSSEL pusslar man med. (in case you didn't know)
vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0