Filippa: överste Protheroe hotade att visa Archer vad hans hämd var värd nästa gång han fick tag i honom.

bby, I like it. I, I like it! haha, jag går runt och sjunger samma textrad från den här låten ^^
Lyssna på den om du vill:
Idag har jag varit på teambuilding-dag med min nya klass, haha! och jag kan ju säga, jag kom
över det där det där 3 meters planket, men det var inte min förtjänst! :P
Hela dagen var faktiskt ganska rolig :) men jag blev dygnsur av vattenkriget :P
Sedan på eftermiddagen så gick jag och Henny till borgis och hälsade på gamla lärare
och tittade på nya matsalen! den var fin :D
Jag gillar dagar som idag. Klarblå dagar, utan moln.
fast det var ju lite molnigt, men det räknas inte.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0