Maria: tårta!!!

Det var ett tag sen jag bloggade, man kan väl säga att det numera är underbara filippas blogg! fast jag fortsätter gärna blogga ibland ;) <3



Idag var det 20 årsjubeleum för västerport (en av nyköpings "gallerior")

utanför västerport höll en person som spelade Birger ett tal.
 Vi gick såklart in på västerport och gissa vad...

det bjöd på tårta!!! enligt mig mycket god tårta med marsipan och vaniljkräm osv....
men det tycket inte simon... men det gjorde iget för det betydde bara att jag lite av hans tårta också (a)
(det var marsipanen som var godast xD)

Hoppas allt är bra med folket!
Just nu sitter jag med mina tyskaglosor, har runt 26 st så ska inte klaga .... igår hade jag 57 engelskaglosor att plugga in xD


Om du vill kan du använda denna som signatur längst ner i inläggen!  Kram F <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0