Filippa: stockholm ligger öde och världen håller andan.

Hej!
Idag hade jag min sista tunga dag innan påsklovet!
sjukt nice att den är över :)
Sitter i mitt rum just nu och spelar sönder Carolina Wallin Pérez
cover av Kents skiva >>Pärlor och svin<<.
-
Om jag vore ett annat djur skulle jag vara en korp.
Det är ungefär sådana tankar jag tänker när jag försöker komma underfund
med vem jag är. Ikväll kommer jag ta mina fyra koppar te och sätta mig i
en skön fåtölj med Jane Eyre i händerna, hörlurarna fulla av kent
och tänka sådanna tankar. Då slappnar jag av. Då njuter jag av kultur.
Då lever jag.
.
>>Är jag en astronaut? är jag en astronaut? är jag så ensam?<<
Jag skulle nog njuta av att vara så ensam i rymden och titta på stjärnorna.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0