Filippa: jag kommer

älskar  mina högtalare, bästa ljudet ever,
speciellt när man spelar Veronica Maggio – Jag kommer ;)
Idag är det loov och det firar vi med att sara kom hit
och så tog vi bussen till gymmet och körde 2 timmar,
fick nästan skavsår av att springa :(
Inte bra med skavsår på foten när man drar till sälen på lovet då! :P
Har börjat läsa röda vita rosen av glodeck, mycket bra än så länge.
Ska nog fortsätta läsa den nu med en kopp apelsinte och
"aliens-elaking i 'tillbaka till vintergatan' med kinesiska hattar på sig"
i bakgrunden ^^ (ni som undrar är det en av mina spellistor på spotify) :P
-
en favorit i repris ;)
HA ETT GÖTT LOV NU! vi ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0