Filippa: går till skolan, solen går upp, solen går ner, jag går hem

Ungefär som rubriken säger ser mina "halv-fem-dagar" ut. Synd.
Men rätt okay, man är ju i skolan för att lära sig.
Tufft bara att denna vecka är första gången jag har
två halv-fem dagar efter varandra, måndag & tisdag. usch!
.
Ska välja om jag vill gå natur/natur eller natur/miljö den här veckan.
(matematik/data skulle jag aldrig välja). Skitsvårt val faktiskt,
fast det lutar åt natur/natur eftersom man får störst möjlighet
att välja vad man vill efter gymnasiet. Men jag är ju intresserad av
miljövetenskap och miljöpolitik. Aja vi får se :)
.
Nu ska jag snart hem till en tjej i klassen eftersom hon fyllt år
och vi ska gratta henne :) köpt värsta fina presenten (alla tillsammans)!
men innan dess ska jag plugga och dricka lite te,
så jag får i mig lite antioxidanter ;)
(hade kost på idrott&hälsan idag...)
vi ses!
-
hatar att snön ser smutsig ut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0