Filippa: Hexameter

Hej,
just nu håller vi på med antiken i svenska,
jag lovar, ni vill aldrig hålla på med hexameter etc.
USCH!
-
en bild på ett nytt armband från zoul
plus att jag berättade ju att jag hade målat naglarna! :)
.
Måste föresten berätta om våra bildlektioner :)
Förut kände jag mest okay bild, typ sitta och rita men aldrig utvecklas :(
men nu typ lär vi oss att måla med akvarell, hur man ska arbeta med olika
tjocklekar på färger, papperstjocklekar, tjocka och mjuka pennor etc.
Vi lär oss hur man ritar realistiskt ex en hand (på det provet fick jag btw MVG :D)
Det är så roligt!
.
Nu ska jag fortsätta att plugga svenska och träna in text till ett grupparbete
i hållbar utveckling!
vi ses!
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; oändligt mycket tack fina du! det värmer något enormt.

2011-01-17 @ 22:06:06
URL: http://svagaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0