Maria: Idag är ingen vanlig dag!

IDAG just idag är min födelsedag :D :D

Jag har fått en systemkamera! :D så när jag lärt mig hur den fungerar blir det nog bilder att lägga upp ;) vet fortfarande inte hur man laddar över bilder hihi. Jag är INTE tekniskt. Får fråga pappa när han kommer hem! FÖRÄLDRAR kan vara bra att ha ibland.

Som söta filippa precis sa åt jag lunch med henne jättekul! saknat dig raring! <3

Anna kom hem från sydafrika för några dagar sen så hon är brun som en pepparkaka! man kan inte står brevid henne utan att känna sig som ett lik hihi. Av henne fick jag ett jätte fint armband från afrika! skitsnyggt! blir bild som sagt när jag förstår hur man gör :D orkar inte försöka nu heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0