Maria: Aussie

Jag faller för reklamer


... ibland, den här är lite meningslös

Hur som helst, lite reklam för Aussie

(bild, från aussies hemsida)


Köpte dessa för 2 veckor sedan, jag märker skillndad. Nej, inte som reklamen. Men håret känns mer levande, håret blir inte fett på direkten och mina slitna toppar står inte åt alla håll.
Det är inte ett mycket billigt märke. Kostar runt 100 kronor
Jag anser dock att de är helt klart värda pengarna.


Om du vill kan du använda denna som signatur längst ner i inläggen!  Kram F <3

Kommentarer
Postat av: munky - tre personer, en blogg!

jo den var bra den! okej när slutade ni?? :D

2011-06-20 @ 17:40:21
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0