Filippa: De bildlösas dans

Hej,
tyvärr blir det ingen bild pga av att jag lånar brors mobil
och jag vet inte ens hur man tar ett kort med den ;)
(han skall ha min hero (mobil) i sälen imorgon).
.
Jag har börjat lyssna på lite mer blues/soul, vidgar mina musiköron
kan man väl säga (Y)
.
Körde ett easylinepass ikväll, det var roligt!
Jag får spader om jag inte tränar på typ två dagar
så det var verkligen skönt att ta ut sig på ett lufttryckspass! :)
.
Nej nu måste jag tillbaks till pluggandet!
och sedan en film på det? som gräddet på moset en duktig
kväll med plugg, träffa mickan, träna med sara och plugga igen?
Det låter väldigt härligt med tanke på att jag har sovmorgon imorgon(!!!!!!!!)
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hehe, kom och ta :)

2011-03-23 @ 21:03:01
URL: http://callidora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0