Filippa: stanna tiden

Ibland tänker jag: varför lägger vi tid på att göra saker vi inte vill göra?
missförstå mig inte, klart man måste hjälpa till hemma ibland även om det är
tråkigt, lägga ner tid på att träffa släkten, plugga osv.
MEN ska vi verkligen lägga ner värdefull tid på att transportera oss till skolan,
sova, sitta framför datorn när det vi borde göra är att leva fullt ut?
.
Ikväll är pluggkväll. Jag sätter mig ner och bara pluggar,
svenska bok, so-läxförhör, formgivning, kemirapport, biologi läxa,
biologirapport. ugh.
.
Men snart drar jag. jag längtar sjukt mycket! och sedan komma tillbaka
för vadå? tre dagar nästa vecka? avslutning och sedan sommarlov.
SOMMARLOV! Det här är den BÄSTA TIDEN PÅ ÅRET! njut!
vi ses! :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0