Fredag kväll :)

Hej hopp!
Tänkte skriva ett kvällsinlägg, det är ofta då man har tid. Typ.
Ikväll är jag hemma, njuter av en fin kväll med grillning
och en bra film med Mads Mikkelsen. Kärlek på det.
Hoppar över kvällens festligheter och låter öronen vila.
Det får bli festival i Norrköping igår och imorgon typ en festival :)
Nu är det bara två dagar kvar. Två dagar till det omänskliga,
att jag, lilla jag ska börja på gymnasiet.  Och jag ska plugga som en gris i höst.
fyfan, vad jag ska plugga! haha, men det vill jag inte tänka på nu ;)
Här får ni lite bilder från gårdagen:
-
Anna Bergendahl :)
-
Fyrverkerier efterråt vid bron! :)
-
Erik Grönwall :)
Tog inte kort på alla artister, hade fullt upp med att skrika
mig hes och hoppa som en galning!
Försökte ladda upp när jag filmade Erik Grönwall också, men det funka
typ inte (?) haha, i videon iaf hoppar han ner från scenen och alla blir som galna...
det är ganska roligt faktiskt! :P
Nu ska jag strax sova, sleep tight and don't let the bedbug bite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0