Filippa: the great end of a great saga.

Hej!
klockan är 02.45 och jag ska strax sova.
Skall upp 07.00 imorgon bitti (eller idag, rättare sagt;)
.
Inatt satt jag i en mörkbiosalong med mina syskon och såg
slutet av min tids största berättelser.
.
Det var awesome, det var fint och det var storslaget.
Och det var sjukt kul att få se karaktärerna som medelåldersmänniskor ^^
.
Saken är den att allt är så mycket mer komplicerat än vad
de flesta tror. Gräver man djupare upptäcker man att det väldigt sällan
är som det ser ut. Detta visar dem ett exempel i filmen där en av karaktärerna
"byter sida" eller rättare sagt, personen i fråga har alltid varit på den sidan.
.
Allt var väldigt snyggt gjort förutom när de hoppar ner i svartsjön
och när de sedan kommer upp till ytan har harry fortfarande sina glasögon på sig.
Med tanke på fallet och sedan även på landningen i vattnet är detta omöjligt.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0