Filippa: förlåt att jag aldrig sagt förlåt

hej,
måste bara be om ursäkt för att jag inte har hunnit blogga
så mycket idag och igår, jag jobbar hela dagarna (nä nu ljuger jag,
men jag jobbar ett par timmar och sen är jag med vänner typ)
så jag hinner inte blogga så mycket, men det sa det bli ändring på! :D
rubriken är för övrigt titeln på en mycket bra låt ;)
.
Idag har jag jobbat min sista dag tillsammans med min vän mickan så
imorgon som förövrigt är min sista dag jobbar jag själv, lite synd :(
.
I eftermiddags var jag, Henny och Maria a på stan och shoppade lite :)
mycket trevligt förutom att det regnade sjukt mycket när vi cyklade dit,
men vad torkar inte en handtork lix? den behöver ju inte användas bara till händer,
den kan ju användas till t-shirtar, strumpor, hår och skor också ju! ;)
Dessutom träffade vi tvillingarna Bernhardsson för andra dagen på raden! mys!
.
Nu ska jag fixa de där jäkla skattepapprena som har legat och gnagt på
"ska göra" listan! ;) vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- japp ;).

2011-06-22 @ 19:51:20
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0