Maria: SÅ OTROLIGT LYCKAT!

ÄLSKA KLASSEN FFS!

Under den vecka av hårt tränande och press visade sig vara värt det. Det gick bra. Massa fel men jag tror inte så många märkte det. Min kjol gick sönder under första föreställningen så det blev att fixa en ny. Den var iof bättre. Dock ser det ut som jag har lager på lager på mig ... men det hade jag ju x)

Haha den lilla värdighet jag hade... kan jag meddela har sagt adjö!
Haha visat mig inför skolan i en pinup/bitch/blond assistent har jag ingen värdighet kvar haha det betyder att jag kan göra vad jag vill power!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

asså jag är sjukt trött så jag funderar på att plugga lite (nationella i matte i morgon) men efter det ta en tupplur!

Love!
Om du vill kan du använda denna som signatur längst ner i inläggen!  Kram F <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0