Filippa: Bloggerskan.

Hej,
kämpar på här på bloggen, men vet inte om det är några som läser den ;)
Det är inte det lättaste att blogga men jag kämpar på :P
Idag har jag varit i "skolan" i cirka 1 och en halv timme :P
Maria a och jag kom ut vid kvart, tio i nio och typ åt frukost med
folket för att sedan åka hem igen :)
Trevlig frukost med bästa klassen! yay!
Sen har jag väl chillat hela eftermiddagen, skjusade kalle till tågstationen,
gick på ett ovanligt kort s.n.u.s.-möte, det varade enbart en halvtimme :O
men men, jag blev inte så ledsen, då hade jag ju mer tid att spendera med henny
och maria a ;) vi handlade mat, fixade spellista och lite sånt :P
Nu ska jag göra iordning inför imorgon, bla ska jag städa mitt rum lite,
duscha och få luggen klippt! :D
Kommer nog inte göra om naglarna, ni får klara er endå! ;)
Vi ses!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0