Filippa: Man får hålla det man lovar

Hej,
igår var jag på stan med ja, det var tänkt Maria B, men Cajsa och Maria A
var med ett tag också! Grejen var det att när vi var inne på Gina
(jag brukar nästan aldrig köpa något  där för det blir så opersonliga
kläder när halva stan har exakt samma exempelvis t-shirt)
råkade jag av en händelse hitta en väldigt snygg väska,
visserligen hade jag kunnat köpt den för att den var så fin,
men jag hade inte sagt "jag behöver en väska" och då brukar jag låta bli.
Man ska bara köpa saker man verkligen behöver.
Vi disskuterade väskan en stund och sedan säger jag något i stil med:
" Om den här väskan hade haft axelrem så skulle jag ha köpt den!"
Mina vänner blir ju då genast nyfikna om de skall lyckas hitta en liten
gömd axelrem i väskans djup eller inte. Och ni kan ju gissa om de gör det...
Plötsligt inser jag vad jag har lovat. Ojoj.
Funderade på väskan inatt och bestämde mig för att leta upp den imorgon
(alltså idag) och ta en titt till. Det slutar med att jag köper den.
Det finns ju inget snyggare än lite andra världskriget/marint och ja,
denna bruna skinväska klassas definitivt som lite andra världskriget.
Supersnygg! Mycket prat om en bagatell men nu lite bilder :)
-
-
detta är min nya pärla, mums! :)
ja, jag blir lycklig av att shoppa :P
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0