Filippa: Things may never change, som att vakna till "ja må hon leva" sång på födelsedagen

lite roligt med variation i denna "adele-hysteri"
(denna sång är ju väldigt annorlunda jämfört med hennes vanliga ballader).
Idag är det min födelsedag så imorse öppnade jag paket och igår var jag
och klippte mig. Igår satt jag på ett berg med vänner och grilla korv och badade
så idag är jag sjukt hes eftersom min hals inte tål blåst typ. Aj.
Men den där harry potter och dödsrelikerna premiär bio biljetten jag fick imorse
kompenserar upp halsen, så det är lugnt ;) Nu skall jag njuta av min födelsedag,
hejdå!

Kommentarer
Postat av: petra

Grattis :D

2011-07-07 @ 14:10:05
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0