Filippa: söndagsväder

alltså är det bara jag som blir irriterad över vädret?
Det är sommarlov och då skall det vara sommarväder. Punkt slut.
.
Kom hem för en timme sen från Järna, har sovit över hos mina sysslingar.
Det var ganska trevligt eftersom Frida var där
(den enda människan under tjugo i min släkt som inte är pojke och
gillar att slåss typ). Så det var roligt!
Dock ska vi dit igen på midsommar men jag tror inte jag hänger med då ;)
Nu ska jag äta lunch och sen ska jag chilla och kolla på film hela eftermiddagen!
vi ses! :)
.
rättelse: Frida tillhör inte min släkt utan hennes familj är kompisar
med mina sysslingars familj så vi träffar dem ibland då typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0