Filippa: @ henny

Hej,
Idag har jag mest tagit det lugnt, Gunilla och Wille åkte vid ett-tiden,
sedan vi fyra åkte vi upp till vattentornet för att fira min farbror som bor där.
Chill, massa gott te och mackor ^^

Igår var vi som Maria redan sagt hos Henny
och åt hamburgare och pratade massa.
Dock kändes det som jag fick ganska hård press på mig där
att berätta :S Känns väl lite sådär. Andra frågan bara:
"Filippa!" ugh. Känns som allt kommer bli helt galet fel för att de vet.
Men aja, det är alltid trevligt att träffas och se alla :)
-
Personen i mitten är amanda, hon fastnade inte på någon bild så ladda
ner lite  "brushes" med söta motiv på som hon fick bli. Marior syns inte
så mycket men finns där i vimlet :P

Idag är näst sista dagen på lovet och jag är nog lite anti-skola.
Jag säger jämt at jag ska plugga, men jag gör det inte!
Kommer få plugga stenhårt imorgon. + att nerverna börjar komma fram.

Vi ses!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0