Filippa: Länge sedan

Hej,
nu har jag varit nere på stan, kollade in världsboks-grejen,
det var lite trevligt ^^
-
Bytte till mig en antologi (i bakgrunden) och sedan var farbröderna på
bokbinderiet så snälla och gjorde ett anteckningsblock till mig!
-
Jag bytte också till mig tre stycken agatha Christie (Y)
Sedan, på väg upp mot stan, såg jag att de höll på med en guide-tur
vid nyköpings gamla hamn (bakom Nyköpings statshus), så jag stannade
och lyssnade lite. Spännande! Jag har nämligen aldrig varit vid en
pågående arkeologiskt utgrävning förut!
Nu har jag fikat och ska strax sätta tänderna i läxböckerna (rent
bildligt uttalat)
Hoppas ni får en bra lördag! :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0