Filippa: lazergame

Hej,
nu har jag precis ätit & duschat efter
att sprungit runt och skjutit människor i gröna västar,
jag pratar såklart om lazergame!
Jag och 6 pers till tog oss ner till Nyköpings lazergame
som ligger bakom Kunskap, och sköt på iprincip allt man såg!
Det var faktiskt väldigt kul även om det mest kan defineras
som ett träningspass! :P
Ojusste, skulle plugga idag... hmm, har väl läst ett par sidor i kemin XP
Ska nog ta och läsa igenom det där lite mer noggrant sen och
även ta mig igenom en hel del franska...
-
Sommarbild bara för att jag längtar efter sommaren! :)
Vi ses!
-

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej förlåt för att jag inte svarat på dina kommentarer, jag har inte haft tid med bloggen men nu drar jag igång igen. Eller ska iallafall försöka ;D

hur mår du?

2010-04-26 @ 15:39:14
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: Ellen

hörredu filippa;) var det inte så att ni rödingar blev skjutna mest;)?

2010-04-27 @ 19:51:51
Postat av: Filippa (svar till Ellen)

Hehe,jo, så var det :P

Du har rätt Ellen, jag anser mig besegrad...

Tills nästa gång vi tävlar ;)

Fear Filippa will return! Mohaha!

2010-04-27 @ 23:07:51
URL: http://siluetts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0