Filippa: Trött efter en låång dag

Hej,
Imorse: Pigg
Ikväll: Trött
Dagen började tidigt med lite frukost, men jag var inte hungrig
så åt inte så mycket, sedan blev det åka bil en timme kanske
(hur långt är det till Linköping?) aja, dt var ganska kul endå
eftersom jag koppla in mp3:n i bilens radiosystem så att alla kunde lyssna på lite
theme-songs, bla. Life of Bryan ^^

När vi kom fram var jag inne i Ikano-huset ett tag och kollade på mobiler i lite
olika telefonbutiker, kollade mest läget och drog sen snabbt över till Ikea där
resten av de som var med var. Mor & Far ställde sig med nån boring Ikea-tant och
snackade kök. I trettio minuter. I trettio minuter till. Och trettio minuter till.
Och trettio minuter till. Och trettio minuter till. I två och en halv timma.
Fatta att jag var död! Sedan kollade vi spotlights, både till mig och min syster,
hittade en snygg svart med fyra "spots".

Sedan åt vi lunch på feferoni, kycklingspätt med pommes, mums!
Sedan kom the moment jag hade väntat på hela dagen.
Telefon-letandet! Jag hade ju tre som jag funderade på,  en LG, en Nokia
och HTC hero. Vi var runt och letade ganska mycket men efter en stund
hittade vi iaf en HTC Hero Urban Brown, jag är helt kär i den men tydligen
är det fler än jag som  gillar den eftersom den är slut nästan överallt.
Så såklart jag köpte den. Himla fin men jag fattar inte ett dugg.
Kan iprincip sms:a, ta kort och ringa med den, det tar tid att lära sig!
Jag har tom. tränat i övningsprogrammet ^^

- 

vi ses/ Filippa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0