Maria: årets första grillning!

Idag så sattes grillen upp på verandan och pappa grillade. Pappa är bäst på att grilla :)

Just nu sitter jag med Kemiläxan. Jag har arbetat hela dagen och kan fortfarande inte så mycket , detta kommer sluta illa tror jag :(

Jag berättade inte men jag fick VG+ på engelskanationella. Väldigt stolt över mig själv, särskilt i tanke på att jag har G i engelska just nu :P

filippa har fixat en ny signatur till mig ^^ <3
vilken gillar ni bäst? denna eller den förra?

hej, gjorde en till signatur,  det blir lite roligare att ha några att blanda mellan :P  Bilden föreställer en vit & en svart fågel som flyger mellan molnen..   hoppas du tycker om den!  BTW, om du har några förslag på signaturer kan du ju smsa eller något :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0