Maria: me like (Lista!)

Maria gillar

x Påsken, man får massa godis i små ägg. Det roligaste är fast man är 16 är det fortfarande lika kul att leta efter ägget. haha ja vi har påskäggsletning. Om man orkar kan man blåsa ägg och måla dem också. (Y)

x Parfymer, det är roligt att gå omkring och lukta på massa parfymer på t.ex åhlens city (visserligen kan man lätt få ont i huvudet) när man väl hittat den man vill ha gnäller man över att den är dyr men i slutändan köper man den iallafall. När man sen har den på sig den och man kramar någon och den säger att man luktar gått. Man blir jätte glad.
Jag tycker det är en av de finaste komplimangerna man kan få ^^

x Nagellack, måhända att jag har ett nagellacksberoende... (jag har runt 50 st) jag känner mig nästan naken när jag inte har nagellack xP Just nu har jag en rosa bas med babyblå ränder xP

x Rosetter, överallt, i håret, på kläder, på väskan. De är otroligt söta. de är faktiskt roliga att göra också!

x Hattar! Olika former olika storlekar, olika tider. Man kan dölja sig bakom en! det känns som att man färdas mellan olika platser och tider. Mina favoriter är en herrhatt och en mycket söt halmhatt (och mina mini-hattar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0