Maria: picknik på golvet!

Träffat Julia idag, det var så väldigt länge sen!
Vi betämde oss för att dricka te. Vi bredde ut en filt på hennes golv tog de sötast och minsta kopparna med fat under ofc. En rosa tekanna och sen en liten minitillbringare att ha mjölk i.
Sen hade vi mini-picknik på hennes golv ^^

Efteråt så började jag på en ny klänning, grön denna gång och Julia började sy en klänning som hon har som formarbete i skolan. Jag förstod inte riktigt vad hela gick ut på men jag fattade det som att de skulle skapa något som skulle kunna massproduceras. Det ska vara en helt egen design typ ^^

vid klockan 6 skalade vi räkor, våran klädsel är inte så bra vid detta fall, våra kläder är svåra att tvätta ofta ... men men har man valt en sådan klädstil så har man. ;)
LOLITANS KLÄDSTIL ÄR BÄST!
hur som helst löste vi problemet med förkläden men haha vi skvätte iallafall lite, som tur var inte på våra kläder (Y)

Underbar dag helt enkelt! ^^

Lova Maria

Kommentarer
Postat av: Klara

Söt blogg ^^

2010-04-06 @ 22:51:34
Postat av: Frida

Titta, nu funkar det..:)



Te är gott.. kanske skulle göra mig en kopp så jag somnar gott! ^^



Du får sova så gott sen. Nu är det dax att stänga datorn!



Kram kram

2010-04-06 @ 23:03:56
URL: http://fidelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så jättemycket :)

2010-04-06 @ 23:09:56
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack och tack:D



men det är ju bra det också! :)

2010-04-06 @ 23:23:57
URL: http://malinmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0