Maria: Sämst på att lägga upp scheman

Jag fortsätter att skjuta upp allt jag bör göra och se vilken sits jag hamnar i.... Min fredagskväll och lördag kommer att bli superkul! haha inte! x)

Detta är vad jag ska göra under de kommande veckorna

Måndag 26/4
x tyska inlämning!
x Tyska "np" läs- eller hörförståelse
xKemiläxa
x ev Matte muntliga np

Onsdag
xev Matte muntliga np

Tordag
xTyska "np" läs- eller hörförståelse

Fre
x ev Matte muntliga np


Måndag 3/5
x So seminarie obs klar med frågorna!


Ons
x Fysik np


Hahaha jag är inte så glad... det finns säkert mer som jag glömt! Min måndag låter kul eller hur? x)

Om du vill kan du använda denna som signatur längst ner i inläggen!  Kram F <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0