Maria: tråkväder

Okej.. hej. Det var några dagar sen jag skrev något anledning till det är väl att jag först inte hade något internet sen har jag typ varit borta :P

Idag är vädret super underbar... eller inte! Det regnar inte just nu men det känns som att det kan göra det när som helst. Jag förstår inte men jag har i evigheter längtat efter våren... jag menar vintern ville aldrig ta slut men nu skulle jag nästa n hellre ha vintern tillbaka... kanske inte kylan och det men den vita rena snön. Nu är det lerigt, grått och tråkigt! Kunde det inte varit lite sol emellanåt iallfall?!


Visst är bilden fin! xP Medans Filippa använder photoshop använder jag paint! Haha men har man inget annat så har man inte det xP

Det skulle blivit grillkväll igår, men det blev lite halvt inställt eftersom det regnade så hamburgarna blev stekta i stekpannan istället. Det var väl meningen att vi skulle se en film men det blev de inte heller från typ 7-12 pratade vi om ganska mycket xP
Jag fick också se bilder på Henny, Filippa och Mille när de var minis!
Det var så sjukt söta!









Filippa har gjort iordning en signatur till mig. Den är jättefin tycker jag!Om du vill kan du använda denna som signatur längst ner i inläggen!  Kram F <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0