Maria: well well

Filippa klaga lite på mig.... hehe but I don't blaim her... Det var ganska länge sen jag skrev något här :P

Idag var jag hemma, för jag är/var sjuk.
Asså jag är inte riktigt frisk ännu men jag vill INTE vara sjuk i morgon, det är ju Valborg hallå!
Hur som helst hoppas jag att jag frisknar till :)

Jag brukar alltid rita mönster och leka med nagellacken när jag målar naglarna men idag kände jag för att vara något åt det vuxnare hållet, så det blev en vanlig hedlig frank manikyr.

Jag tänkte på en sak, om man inte ska måla mönster eller något vilken färg är då finast?
Personligen gillar jag vinröda naglar på andra, skulle aldrig kunna ha det själv, jag är mer av den pastelliga typen :P
Jag gillar även lila.... haha det var svårt att välja faktiskt. I stort sätt alla färger är fina så länge man matchar det rätt. ^^

hej, gjorde en till signatur,  det blir lite roligare att ha några att blanda mellan :P  Bilden föreställer en vit & en svart fågel som flyger mellan molnen..   hoppas du tycker om den!  BTW, om du har några förslag på signaturer kan du ju smsa eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0