Filippa: De sju havens hjältinna är tillbaks.

Hej,
Igår kom jag hem från tio dagar på de sju haven...
Okay en av dagarna spenderades i min väns sommarstuga.
Sjukt nice resa, säger jag bara. Jag har badat i allt från 17-23 grader i vattnet.
(jag vet, jag är en galen människa)
Jag och min vän, Mikaela, sov i fören på båten,
och det blev sjukt varmt på mornarna :P men men, jag klagar inte!
värme =mums (för en frusen skandinav)
.
Vi var bland annat på Broken, Mikaela och hennes föräldrar
känner familjen som är värd där, så det var nice :)
Sedan var vi även på östra öhr, arkösund (där vi såg kapten röd =nice!),
harstena, tireslöt, fångö, och ett snabbstopp på fyrudden :)
.
Efter allt detta, avslutade vi resan med att ta båten till deras sommarstuga
vid Valdermarsvik, fin fint!
Dessutom var det närmare 23 grader i vattnet och vi som var vana vid 17,5-18
grader ute vid öarna tyckte ju detta var himmelriket :P
.
Den kvällen åkte mikaela och jag även flipper,
kul som tusan att köra! haha :P
en snabbkurs och sedan bara att börja köra..
en liten stund iaf :P
Sen efter middagen åkte vi även ring, sjukt kul, må jag säga (men lite läskigt).
.
En sista sak jag måste berätta om,
är nämligen att nu är det bevisat:
Jag pratar i sömnen... Haha!
Detta bringade till många skratt må jag säga!
Bland annat sa jag saker som "nä, jag sover inte,
jag är vaken, klart vi ska kolla på film", "jag äääär BÄÄÄÄÄÄÄST!"
Och antagligen det läskigaste:
En natt, kolsvart, Mikaela var fortfarande vaken,
men jag sov. Helt plötsligt sätter jag mig upp raklång och
börjar vrålskratta.
"HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA"
Visserligen är inte mitt skratt så läskigt,
men ändå, jag skulle bli skiträdd ^^
Sammanfattat: en skitkul resa som jag kommer minnas länge :)
-
-
-
ily, min vän :)
Vi ses/ Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0