Filippa: fredag

Hej :)
happyface på sommarlov, det är ju verkligen sjukt skönt att bara slappa varje dag.
Har förresten börjat lyssna på kent, de är sjukt bra :)
Tyckte inte det först, men nu börjar jag förstå varför alla är så besatta av dem ;)
Idag ska jag vara med Sara och Henny, niice :)
Har funderat på att jag faktiskt äter sjukt mycket chocklad och godis,
det är ju bara så sjukt gott, nom nom ^^
Borde kanske äta mer nyttig mat? haha :P
Jag är så lycklig över en annan sak också,
en av mina närmaste vänner har nämligen bestämt sig för att byta skola.
Ni vet, vi börjar ju gymnasiet nu och alla kommer typ skilja på sig :(
sadface på det :(
Men nu är det så att hon har bestämt sig för att börja på natursamhäll på Gripen...
DVS i aulahuset, precis bredvid (jag vet inte, vi kanske t.o.m. kommer gå i samma klass)
min klass :D:D:D dvs jag kommer träffa henne hela tiden = HAPPYFACE :):)
då kommer jag iaf känna någon :) (väldigt bra till och med ;) )
hahaha, jag ska nte överösa er med mitt lyckorus, så vi ses! :)
-
Till denna hallelujah-moment får ni en bild på öresundsbron :)
jag älskar ljuset i denna bild, helt perfekt :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0