Filippa: Har fått ordning

Hej,
nu har jag iaf städat på sängen,
plus ätit, plus bråkat med mamma om en skitsak, känns lyckat.
men men.
Jag har gjort iordning en liten hörna utanför mitt rum
där jag numera har hud&hår produkter :)
väldigt fint blev det :)
känner mig lite händig, så ska nog ta och fixa tavlorna som jag har
pratat om så länge :P
det är inte kul att ha synliga hål i tapeten. min älskade pärlemor-tapet.
.
Tänkte visa er en bild från Tysklandsresan :P
Vi var ju i tyskland under fotbollsVM, och ena kvällen
spelade Tyskland mot Mexico :P
Såklart var det stor uppslutning vid tv-soffan och även vi blev nog lite
infiltrerade i denna tyska hysteri.
Så när det kom fram en krita i tysklands tre färger blev vi lite
smått kamouflerade till Tyskar ;)
-
I feel like a German :)
Men, men, kul var det iaf :)
  • Måste tacka ja till Gripen också innan tiden tar slut.
Uppdatering: färdig ;)
Vi ses/hörs!
-

Kommentarer
Postat av: vetvärt

mig veteligen var du i tyskland då dessa mötte england. btw tar JAG all cred för din makeup.

2010-07-06 @ 01:06:38
Postat av: Filippa

mej veteligen bryr jag mig inte vilken match det var, men du har rätt: det var england, bror.

Nejdå, inte all cred, tror det eller ej, men pappa också.

2010-07-06 @ 06:53:45
URL: http://siluetts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0