Filippa Lördag med sooool :)

Hej,
Idag var jag uppe vid tio. Ganska tidigt.
Kollade lite på systrar i jeans, den är asbra :) (filmen+böckerna)
Sen smsade Mickan och vi packa lite grejer för att dra till stranden.
Nahha, vi var ute vid scouterna vid örstig, jag fick typ vara en levande gps :P
Fast ändå kom vi lite vilse XP haha, men det var bara lite,
sen var vi på rätt väg igen :P
Väl framme blev det mycket sol, pastasallad, lite bad, chips och spela kort :)
En dag med många plus :)
Nu har jag precis sett färdigt på guldkompassen, en sjukt bra film som jag är så nyfiken
på att se tvåan i triologin på bio, när den kommer ut om typ tusen år ;)
Annars taggar jag inför imorgon kväll, ska bli så jäkla niiice :)
Aja, slut på updaten nu, vi ses snart :)
-
bara för att jag älskar broar och deras vajrar :P
Ha de! :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0