Filippa: Stendörren

Hej,
Idag har jag varit ute på stendörren :)
Vi åkte nog cirka elva och kom fram halv tolv.
Bort till andra parkeringen och ut till hoppberget,
där vi fick en av våra favoritplatser :)
.
Massa sol och efter en timme kom Mobergs. Kul :)
Men nu började det dra ut moln från land. Ohno, tänkte vi.
Men precis när de kom fram till solen vände tydligen vinden
och molnen drog norr ut ist. Snacka om lycka.
.
Simmade faktiskt ut till månen. (en ö). Snacka om duktig :)
Vinkade till människan på udden (en annan favoritplats),
hon vinkade tillbaka, kanske för att det var än vän till mig XP
.
Dessutom har jag blivit röd som en kräfta på magen :P
och kommer antagligen bli ännu rödare  nästa vecka :P
-
Vi ses! :) Nu ska jag laga mat ;)
Kram FIlippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0