Filippa: typsnitt

Hej,
det finns ETT typsnitt som jag verklingen bara blir helt förundrad över.
Jag vet, det är segt, det är ju bara ett typsnitt. Men sanningen är att det aldrig slutar överraska
och jag bara älskar formen på bokstäverna. Hjärta på dem!
Typsnittet jag pratar om är det KENT använder på sin CD-skiva en plats i solen.
(hittade ingen bra bild på omslaget, men om ni ser det någon gång kan ni ju fundera lite över det)
.
Nu är det meningen att jag ska städa upp på sängen där allt möjligt ligger slängt eftersom det skulle
sorteras lite. Det är också meningen att jag ska städa ovanpå garderoben. Och sätta upp tavlor.
Aja, vi får se hur mycket vi orkar. Och hinner.
Vi ses! :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0