Filippa:

Hej,
Idag har jag varit med min vän erika :)
vi var på stan, chilla, gick ut på den långa bryggan,
fick en elak geting efter oss, letat efter cykelkorg (vi måste vara blinda).
Vi gick nämligen runt i cykelaffären och bara, "oj vad vi känner oss lost",
där fanns hjul på ett ställe, hjälmar på ett annat cyklar i mitten osv.
och vi gick den lilla utmarkerade gången runt. När vi kommit ungefär 3/4
upptäcker vi att de står cykelkorgar lite överallt nere på golvet...
längs gången vi precis gått ^^ knas!
hemma hos henne en kortis och sedan hem till mig. En liten promenad
som innehöll många myror. Död åt pissmyror!
tramp tramp tramp.
Tack för idag min vän :)
Men nu ska jag snart möta upp henny så ska vi ta en promenad.
Det är skönt att gå lite på kvällen, man somnar mycket bättre då :)
Speciellt om promenaden är i gott sällskap :)
-
suddig bild på en fin ekorre :) dock inte från denna dag :P
Vi ses!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0