Maria: vattenpoker!

det blev ju aldrig som så att jag skrev om peace n love. Jag tror inte jag orkar skriva dag för dag.. det var ju faktiskt 2 veckor sen det hände. Jag har iaf fått över bilderna på min brors dator så jag kan visa några ^^

Innan banden spela roade vi oss med allt möjligt. Det var mycket varmt under dessa dagar....
Bilden är vattenpoker!

vattenpoker fungerar som vanlig poker.

Pokerregler

du får 5 kort får byta ut kort 3 gånger för att du ska få tex färg, stege, kåk, fyrtal, osv (snabbförklaring hahah)

vi körde med att den som förlora fick en flaska på 33 cl över sig med iskallt vatten. Vinnaren under rundan fick dela ut straffet och fick välja om den ville ge ut det låndsamt eller fort...

Här har jag förlorat och Linnea vunnit ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0