Filippa: annie hall

Hej,
Eftersom jag inte var vid mina sinnens fulla bruk igår,
så borde denna dag räknas som sommarlovets första.
En mycket bra start på sommarlovet må jag säga! :)
Sov till cirka tio (skönt!) och vid elva smsade henny och frågade
om jag ville hitta på något idag, och det ville jag ju :D
så vi cykla ner till hamnen och mötte Klara där,
satte oss på piren och kollade på muskler ^^
och blev väldigt sugna på att åka vattenskoter,
men vi droppa den idéen och begav oss in mot land för att möta maria a.
Vi vandrade i samlad trupp mot aktersnurran för ett visst intag av glass/mackor.
Mycket trevligt och väl på plats sträffade vi Sara och Sanna.
Sedan drog jag, maria a och henny till vallarna för vi tänkte sola lite.
Och där träffade vi Felicia och Mille. Så vi satt och pratade med dem ett tag och
sedan begav vi oss alla in till stan för ett visst intag av hamburgare och godis.
osv.
Nu ska jag äta så hinner inte skriva färdigt, ni kanske får de the full story ngn annan dag ;)
-
Till höger henny, mitten jag, vänster klara! Sola med tårna i vattnet = CHILL!
Oskar Linnros – Annie Hall
Vi ses!
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jättemycket :D

2010-06-14 @ 00:04:00
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0