Filippa: antagligen sjuk.

Hej, kom hem efter en dag på stan med Julia
och föll pladask ner i sängen och sov tre timmar.
Sedan försöka få ner lite broccoli-soppa i magen och
nu sitter jag i pappas säng och försöker hålla ögonen öppna.
= FILIPPA ÄR SJUK!
Inte bra alls :(
Men mamma var så snäll för när hon kom hem åkte
hon och köpte en Frida-tidning och halstabletter till mig! <3
.
Btw, träffade jag och Julia först Henny och Maria på
Donken så vi åt tillsammans, sen när vi skulle gå
så träffade vi Sara och Sanna i kön till kassan också!
Haha, massa kändisar på donken ;)
.
Nu ska jag sova, ha det bra och försök att inte bli sjuk, för det suger verkligen!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0