Filippa: blicka framåt

Nu ska jag strax ta mig en dusch,
men ett litet inlägg hinner jag med ;)
HAr tydligen dragit på mig en jäklarns förkyldning
om jag nu har haft sen förra måndagen. Ugha!
Det enda jag vill är att sola och bli brun,
men enligt ma&pa skadar solen när man är sjuk,
man blir alltså ännu sjukare. Inteee kul!

Idag ska jag fixa lite i mitt rum :D
jag ska ta bort sminkbord + spegel (som för övrigt var för kort,
såg bara halva huvudet = intee bra)
Istället ska det upp två tavlor övanför min säng
= NIIICE :)

-
Detta ska alltså bort :P

vi ses!
-

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag som trodde att man blev friskare av att vara i solen! :O

2010-06-24 @ 14:45:44
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0