Filippa: dancey-time

Hej,
Igår var en fullspeckad dag, som inte slutade förren sent på natten :P
Först tog jag världens sovmorgon (Y), men så upptäcker jag att om en halvtimme
kommer mickan, så på 30 min hinner jag: äta, byta om, duscha och
städa rummet XP Jag var grymt stressad :P
Vi gjorde typ allt och ingenting, var nere på stan, spelade kort på altanen, gjorde iordning naglar (Y)
Så vid sju gick mickan och jag upptäcker att jag har satt mig själv i samma position igen...
Jag har 45 min och jag ska: äta, byta om till glamourklänningen, raka benen,
se till att jag har med mig allt och gå hem till maria a :P
Men men, det gick bra trots att jag glömde biljetten så den fick vi åka och hämta XP
Sen var vi på träffen och dansa hela kvällen :P Nice!-
Prästkragar från våran trädgård :P
Vi ses!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0