Filippa Middagstid känns som lunchtid :P

Hej :)
Har precis suddat ut min anslagstavla
(det är en whiteboard av glas).
Det stod bland annat Svenska NAt vecka 6,
öppna sparkonto, nyår med mickan...
Alltså, INTE så uppdaterad. Haha!
så jag fick uppdatera den med lite sommarhändelser ;)

Sedan har jag varit och köpt ett par nya hörlurar.
Kan behövas när vi ska till Tyskland. :P
Jag köpte ett par Svartvita SkullcandyINK'D. NIICE!

Nu ska jag sätta igång med mitt projekt att få upp
tavlorna, så jag måste börja med att rensa lite ;)
See ya!
-

Kommentarer
Postat av: cassandra

Sommaren har bara börjat! :)

Krya på dig!

KRAM

2010-06-24 @ 16:24:11
URL: http://cassandraevald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0