Filippa: Sol igen

Jag älskar känslan av att somna och vakna till solsken.
Då är det i början av sommarlovet och vi har flera veckor på oss att bara chilla!
Visst har jag tjuvstartat lite men det är ju faktiskt bara två dagar kvar! :D:D
TVÅ dagar kvar med nioF, jag kommer sakna er så!
Och imorgon räknas knappast eftersom det bara är några timmar på förmiddagen ;)
Har förresten tagit hem böcker + städat skåp + lämnat tillbaka nykel, så nu känns
det att det snart är slut :P
Känns knäppt att det snart är slut, ni har varit så självklara i mitt liv de senaste tre åren :)
.
Ikväll är det klasskväll med grillning, men jag kunde inte vara med,
för vi var ute och firade mamma :)
Men jag och maria a kommer ut imorgon, så då får jag se hur ni hade det :P
.
Förresten har henny och jag varit på stan idag och shoppat lite,
sen åt vi kladdkaka på Hellmans, mums! :D
.
Förresten behöver ni inte kolla på mig i avslutningskatalogen,
jag ser blek ut och rund om kinderna = Not okay!
vi ses! ha det bra :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0