Filippa: STOPP

Hej,
status: fortfarande sjuk.
Tänkte skriva ett sista inlägg på cirka 5 dagar.
Fram till torsdag alltså, så det kommer bli ett långt inlägg nu :) happyface!
Först och främst tänkte jag berätta om en liten händelse igår.
Jo, som ni vet, så är jag sjuk och förskyld och dricker därför stora mängder te
om dagarna. Och med tiden får man ju lite smidighet och teknik på det där.
Men men, igår råkade jag hälla i alldeles för mycket kokvatten (ingen plats för kallt),
och typiskt nog hade jag tagit en Filippa K-mugg, ja ni vet ju hur lätta de är att hanskas med...
Så då fick till och använda lite mer primitiva metoder för att förflytta tekoppen.
Jo, med hjälp av grytlapp. Så där satt jag, med min temugg och en orange grytlapp omkring.
Det måste nog sett lite komiskt ut, men jag kan ju skylla på att jag är sjuk och
därför inte helt klar i bollen.
Idag ska jag ta och sommarstäda lite i mitt rum :)
I know, niiice väder, men för min del blir det nog städning, vila,
lite kungliga bröllop och mängder med te.
Men det är faktiskt lite skönt det också, brännan har vi ju tid att jobba på senare.
Det är nog det bästa med att ha föräldrar som är lärare. De har tid att skjusa en
till badstränder, åka på semester eller hjälpa en med sommarprojekt osv.
För övrigt är det mindre än tre veckor kvar till jag fyller år :)
Happy-happy-happy-happy-FACE! :)
rättare sagt om Arton dagar. :):):):):)
Nu ska jag äta frukost. Vi ses och hörs på torsdag :) kram
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0