Filippa: I wanna do bad things with u

Hej,
Idag har vi haft niornas dag, och jag var Abdula (tror jag)
Vi gick 8 pers med ihopbundna ben, snurrade 10 varv och sprang,
fyllde cola-flaskor med vatten, dragkamp m.m.
Kul var det iaf :) Även fast vi sög kanske vi får stilpoäng för våran klädsel.
Hoppas hoppas!
.
Nu är jag hemma och chillar, nästkommande dagar kommer jag nämligen
ha så mycket att göra att det är skönt med en chilldag :)
.
Imorgon sovmorgon till 11.15, då samlas och ge tillbaka nycklar,
kolla på sommarshow och ha avslutningslunch med alla 9:orna,
sedan på kvällen grilla + sova över i strandstugeviken troligen.
Chill iaf, hoppas på bra väder ;)
.
Sedan AVSLUTNING med frukost hemma hos henny :)
fotavtryck i sand
vi ses! (får slänga in Abdula bilden ngn gång)
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 03:32:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0