Maria: tar det i morgon

Haha, tar det i morgon det är nog en av mina favoritmeningar. Jag funkar ofta på det sättet skjuter upp allt till nästa dag.

Idag skulla jag fixat stödord till engelskan och städat mitt rum. det anda jag gjorde som jag skulle göra vara att plugga på asiens länder. jag kan 42 av 49. ganska stolt!

Haha när det gäller skolan och sånt märker jag att jag och filippa skriver typ samma saker men det är ju egentligen inet så konstigt, vi går ju ändå i samma klass :P

Juste jag borde också egentligen ha pluggat manus....

Men iställer har jag sätt på film hela dagen.

en av filmerna jag såg. Rekomenderar den varmt.
En danslärare ska ta hand om värstingars kvarsittning. <3



alot of love /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0