Filippa: Gamla minnen <3

Tänker på förr,
På saker jag inte brukar tänka när jag tänker på då.
Det fina. Men också jobbiga saker. Hm.
Lyssnar på lite gamla låtar som jag ibland lyssnade grymt mycket på! ^^
Så himla länge sen. Börjar verkligen tänka när jag lyssnar på dessa låtar!
Snart klassresa. Snart skolavslutning. Snart gymnasium.
Bestämt mig nu vilken skola det ska bli. Hoppas jag väljer rätt. Tänk om det blir fel.
Snart lämnar vi grundskolan. Vi behöver alltså inte plugga längre om vi inte vill.
Men jag vill.
Men först vill jag sova. Länge.
-
<3
Det ska bli skönt att komma bort. Även om det blir svårt ibland,
är pirrigt och första natten kommer kännas som skit.
Det känns skönt att det är med er iaf. Just ni. Inga andra. Vi ses!
-

Kommentarer
Postat av: T W E R D E 's

Jag säljer nu 2-4 biljetter till Lady Gaga konserten i Stockholm på Lörd, 8 Maj!

Klicka dig in på min blogg om du är intresserad! :D



Kram!

2010-05-06 @ 19:17:28
URL: http://twerdes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0