Filippa: Jobbat i Photoshop.

Hej,
Har precis ätit frukost (melon med rökt skinka, Mums!),
men även solat, skönt med värme men utan framgång på
färgen.
Fick lust att jobba lite i ph, så jag gjorde den här bilden :)
-
den blev väl inte jättebra, men det var roligt att leka med olika filter
i de olika delarna, ex har "cementen" fått en blåare ton + contrast + brightness
medans "hamnen" har en orange:are ton + brightness + levels.
Roligt var det iaf! :)
Nu ska jag fortsätta sola lite och sedan upp till farmor & farfar! /F

Kommentarer
Postat av: Marika

Men herregud! Jag såg en kommentar från dig som var från 3 maj xD FÖRLÅT!!

har inte bloggat sen... jaa, jag vet inte när :P

Jag har haft en riktigt bra helg och mår prima förutom att det var årets första utomhustävling och det var regnigt och blåsigt sista eftermiddagen så jag är en aning förkyld nu :P

Hur mår du själv då? :)

Kramis

2010-05-31 @ 20:29:40
URL: http://kikafika.blogg.se/
Postat av: Marika

Oooooom jag längtar till sommarlovet xD Längtar snart ihjäl mig :D Vilket datum slutar ni? Jag slutar den 11 juni :P

Kramis

2010-05-31 @ 21:25:52
URL: http://kikafika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0