Flipps: Plattan i solsken :)

Hej,
Idag gick jag upp 07.30, i god tid innan tåget skulle gå.
08.44 slänger jag på mig jackan och inser att Mickan & jag är grymt försenade,
tåget skulle gå 09.59 (på riktigt gick tåget 09.55). SNACKA om stressigt!
Aja, iaf så kom vi fram till ett soligt stockholm i alldeles för långa byxor
(uppvikta leggings) så vi bytte om till jeansshorts och shoppade
på drottninggatan i solsken samtidigt som vi sola benen! ^^
.
DOCK tänker jag inte berätta vad jag köpte, det får ni se på avslutningsdagen!
DOCK är jag himla njöd med dagens inköp :)
.
Nu ska jag fortsätta titta på 27 dresses och njuta av vilande fötter!
Kanske lägger in lite bilder imorgon,

Over and Out!
-

Kommentarer
Postat av: Klara

hahahaha jag skrattar åt min egen nyfikenhet, men kan inte motstå att fråga hur ni kunde vara försenade om du klädde på dig en helt timme innan tåget skulle gå? xP Jag är sjukligt nyfiken :P

2010-05-27 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0